Administratief medewerker

 0.4 – 0.6 Full-time equivalent

HBO

Over ons

AquaBattery is een startende onderneming met 8 jonge onderzoekers en ingenieurs, voor de ontwikkeling van een nieuw batterijsysteem voor opslag van duurzame energie. Door de snelle groei van het bedrijf is de werkdruk enorm toegenomen. Om dit te verhelpen zijn wij opzoek naar een hardwerkende administratieve medewerk(st)er.

Over jou

Je bent actief betrokken bij het controleren, beheren en archiveren van bedrijfsadministratie (e.g. btw-administratie, uren-administratie, afschrijvingen, onderzoeksresultaten) en ondersteunt je collega’s met het op orde houden van het overzicht binnen de lopende projecten. Daarnaast bestaat er de mogelijkheid tot uitbreiding van taken richting externe communicatie. Dit alles doe je samen met een team van wetenschappers, ingenieurs en ontwikkelaars.

Profiel

  • Een afgeronde HBO opleiding (financiële) administratie*
  • Je bent heel precies met verwerken en visualiseren van data
  • Ervaring met boekhoudsystemen
    • Bijvoorkeur kennis met Davilex Online en Google Spreadsheet
  • Ervaring met de software Unit4 en TimeWriter is een pre.   
  • Handig in Microsoft Office, PowerPoint en Excel.
  • Zelfstandig oplossing vinden en collega’s kunnen adviseren en ondersteunen
  • Je werkt nauwkeurig en bent kritisch op eigen en andermans werk
  • Je spreekt en schrijft Nederlands en Engels

Arbeidsvoorwaarden

We bieden een marktconform salaris voor een startend administratief medewerker. De uitgekozen kandidaat krijgt een jaarcontract aangeboden, met uitzicht op een vaste aanstelling.

Locatie
Leiderdorp

Ben je geïnteresseerd? Reageer dan met een motivatiebrief en een CV bij emil.goosen@aquabattery.nl. Voor vragen kun je bellen naar 06 3965 6609.

*: Wanneer jij een HBO/WO-student bent die op zoek is naar parttime werk, en jij ervaring hebt met bijhouden van (financiële) administratie van een vereniging, neem dan ook gerust contact op!